elfara3na family faculty of education ain shams uni
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الفراعنة اسطورة بدأت بالاهرامات وتستمر بنا...

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
» تقول الكلمه دي لمين يالا نشارك بعض جاااااامد اوى
لو بقيت رئيس الجمهوريه هاتعمل ايه؟ Emptyالأربعاء أبريل 25, 2012 9:27 am من طرف *cutegirl*

» شاعر الجروح
لو بقيت رئيس الجمهوريه هاتعمل ايه؟ Emptyالثلاثاء أبريل 24, 2012 5:38 am من طرف شاعر الجروح

» الجداااااااااااااااااااااااااااااااول مع أسرة الفراااااااااااااااعنة
لو بقيت رئيس الجمهوريه هاتعمل ايه؟ Emptyالأحد فبراير 05, 2012 8:42 am من طرف zezo

» مين يستاهل الوردة
لو بقيت رئيس الجمهوريه هاتعمل ايه؟ Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 6:52 am من طرف ROMA

» عد من واحد لخمسة وقول اعز صديق عندك
لو بقيت رئيس الجمهوريه هاتعمل ايه؟ Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 6:49 am من طرف ROMA

» لعبة ( ستووووووووووووووووووووب ) جامدة جدى
لو بقيت رئيس الجمهوريه هاتعمل ايه؟ Emptyالأحد أكتوبر 02, 2011 12:07 pm من طرف ROMA

» كل حاجة فيكى
لو بقيت رئيس الجمهوريه هاتعمل ايه؟ Emptyالخميس سبتمبر 29, 2011 6:36 am من طرف شاعر فى زمن بلا مشاعر

» جدول الفرقة الثالثة تاريخ عام دراسى 2011 / 2012
لو بقيت رئيس الجمهوريه هاتعمل ايه؟ Emptyالأربعاء سبتمبر 28, 2011 11:47 pm من طرف seham elfayrouz

» جدول اولى انجليزى عام للعام الدراسى 2011 / 2012
لو بقيت رئيس الجمهوريه هاتعمل ايه؟ Emptyالأربعاء سبتمبر 28, 2011 8:35 pm من طرف zezo

» جدول 3 كيمياء عربى للعام الدراسى 2011 / 2012
لو بقيت رئيس الجمهوريه هاتعمل ايه؟ Emptyالأربعاء سبتمبر 28, 2011 8:32 pm من طرف zezo

منتدى
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
pubarab
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث

لو بقيت رئيس الجمهوريه هاتعمل ايه؟

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ROMA
مشرف منتدى اد الدنيا
مشرف منتدى اد الدنيا
ROMA

انثى

لو بقيت رئيس الجمهوريه هاتعمل ايه؟ Empty
مُساهمةموضوع: لو بقيت رئيس الجمهوريه هاتعمل ايه؟   لو بقيت رئيس الجمهوريه هاتعمل ايه؟ Emptyالثلاثاء فبراير 23, 2010 7:03 am

لو بقيت رئيس الجمهوريه هاتعمل ايه؟ Icon_smile السلام عليكم ورحمه الله وبركاته لو بقيت رئيس الجمهوريه هاتعمل ايه؟ Icon_smile
ازيكم ياشباب اكيد الفكره دي طرات في بال بعض الناس وده من الاحوال اللي بنشوفها فعقلنا بيدلنا علي افكار وطبعا بنقول
اه لو في ايدي حاجه ..............اه لو كنت انا اللي حاكم البلد دي ............ ياسلام علي كنت هاعمله كنت هاسوي الهوايل وهاعمل اللي مايتعملش و.........و...... و..........
ياتري بقي لو الفرصه دي جتلك وفعلا ربنا منحك منصب رئيس الجمهوريه كنت هاتعمل ايه ياتري لو بقيت رئيس الجمهوريه هاتعمل ايه؟ Icon_question
ياتري هاتخرب البلد وتقول وانا مالي
ولا هاتصلح حالها
وانا هابدا كنت هاوفر لكل مصري وظيفه ومش هاسيب حد عاطل ابدا
بس اللعبه دي في سركو ماحدش يبلغ عني ده انا غلبانه لو بقيت رئيس الجمهوريه هاتعمل ايه؟ Icon_tongue
ههههههههههه
يالا عايزه اسمع اللي كان هايعمل واللي نفسه يغير حاجه يغيرها هنا وادينا بنحلم
شاعر فى زمن بلا مشاعر
الطير الحزين الشادى
الطير الحزين الشادى
شاعر فى زمن بلا مشاعر

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: لو بقيت رئيس الجمهوريه هاتعمل ايه؟   لو بقيت رئيس الجمهوريه هاتعمل ايه؟ Emptyالأربعاء فبراير 24, 2010 12:05 am

ههههههههههههههههههههههة
متخفيش سرك فى بيييييييييييييييير بس مسرب على امن الدولة عدل هههههههههههههههههههة
انا نفى شايف انى مش هقدر اعمل حاجة لان جمال والسادات وحسنى عملوا كل اللى فى الامكان
ولو قولتى مش هخلى حد عاطل يبقى بتهيئلك لان دة مستحيل
((Baskota))
مشرف منتدى اد الدنيا
مشرف منتدى اد الدنيا
((Baskota))

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لو بقيت رئيس الجمهوريه هاتعمل ايه؟   لو بقيت رئيس الجمهوريه هاتعمل ايه؟ Emptyالأربعاء فبراير 24, 2010 1:51 am

ايه الرد الدبلوماسي ده يا زكي انت فعلا شايف ان البلد مش ناقصة حاجة وانهم عملوا كل حاجة ولا انت خايف تتكلم بصراحة لا تروح ورا الشمس اتكلم ما تخفش وراك رجالة
هههههههههههههههههههه
شاعر فى زمن بلا مشاعر
الطير الحزين الشادى
الطير الحزين الشادى
شاعر فى زمن بلا مشاعر

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: لو بقيت رئيس الجمهوريه هاتعمل ايه؟   لو بقيت رئيس الجمهوريه هاتعمل ايه؟ Emptyالأربعاء فبراير 24, 2010 1:53 am

لا مش خايف ولا رد دبلوماسى بس بجد
مفيش حد هيجى افضل من ناصر والسادات
ولا حتى افضل من سياسة مبارك الحكيمة
وعلى فكرة مفيش بلد مفهاش بطالة ولا نهب ولا سرقة بس هى بتبقى بنسب وانا شايف ان مبارك قلل السرقة والنهب كتيييييييييير
وعلى فكرة مبارج ماشى السنة الجاية خلاص وساعتها ان شاء الله هتتاكدوا من كلامى
ROMA
مشرف منتدى اد الدنيا
مشرف منتدى اد الدنيا
ROMA

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لو بقيت رئيس الجمهوريه هاتعمل ايه؟   لو بقيت رئيس الجمهوريه هاتعمل ايه؟ Emptyالإثنين مارس 08, 2010 8:12 am

اولا اسفه ع التاخير في الرد بس الجهاز بتاعنا كان في الانعاش بجد كان خرب بس الحمد لله اتصلح
ثانيا ميرسي ليك ياذكي وانتي كمان ياكات علي مروركم وفعلا ردك دبلوماسي خالص ياذكي ممكن فعلا يكونو عملو حاجات كويسه للبلد بس ماعملوش كل حاجه ده في ناس اقل حقوقها مش واصلها اللي هو الاكل والشرب ويعيشوا في مكان كويس انت مش بتشوف برامج ولا ايه فمابالك في الحقوق الانسانيه زي الديقراطيه والكلام اللي بنقراه ده بجد في حاجات كتير عايزه تتغير في البلد ومش عارفين العيب من مين بس اللي انا حاساه انه مش من مصدر واحد اكيد احنا بسكوتنا شايلين جزء من المسؤليه ولازم نتغير
اه صحيح تقدر تقولي ليه الرئيس المبجل راح المانيا عشان يعمل عمليه في قمه التفاهه زي استئصال المراره ومافضلش في بلده يستعسن بخبره الدكاتره المصريين اللي بيروحو بلد غير بلدهم لانهم مش لاقين الفرصه وده غير المدرسين والمهندسين ................الخ بجد شباب البلد بيتسرب ببط وده عشان مافيش فرص وجاي تقولي مش هاتعمل حاجه عشان هما عملو كل حاجه
انا اسفه لو الرد كان صارم بس بجد الواحد معبي وكنت محتاجه اتكلم باستفاضه
شاعر فى زمن بلا مشاعر
الطير الحزين الشادى
الطير الحزين الشادى
شاعر فى زمن بلا مشاعر

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: لو بقيت رئيس الجمهوريه هاتعمل ايه؟   لو بقيت رئيس الجمهوريه هاتعمل ايه؟ Emptyالإثنين مارس 08, 2010 9:09 am

على العموم انا مش هرد بكلام يا روما بس خلاص هو سايبها وماشى فى اقل من سنة وهتتاكدى من كلامى عمليا
وياستى الف سلامة على جهازك بعد خروجة من الانعاش
بس بجد المنتدى كان مفتقدك جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
والمهم انك تفضى و متعبيش طبعا هههههههههههه
اتكلمى والحوار فى ال مش عارف اية لا يفسد لل مش عارف اية بردو هههههههههههه
وبجد توبيك جامد منك وكلامك اجمد ورايئك يحترم جدا لانة طالع من حد مثقف زيك

لو بقيت رئيس الجمهوريه هاتعمل ايه؟
صفحة 1 من اصل 1